26 Eylül 2013 Perşembe

Haftanın Ojeleri..

Günaydın. Bu hafta biraz yoğun geçti, gece görevi ve Bakanlık toplantısı nedeni ile özellikle oje yazılarını düzenli olarak giremedim. Haftanın son günü haftalık ojeleri den oluşan bir kolaj yapayım dedim.

                             
Bu üçlüyü seviyorum..


                             
Üst solda Essence Pink&Proud üstüne FlorMar Icytop  01 sürdüm. Sağ üstte OPI The worl is not enough var James Bond serisinden.  Sol altta Rimmel London Salon Pro serisinden summer orange ve sağ altta Essence the boy next door bulunuyor. 

                             
Özellikle FlorMar icy top duruşu  çok hoşuma gitti. IcyTop koleksiyonu içinde en sevdiklerimden oldu.  Diğerleri gibi renkli zeminde değil şeffaf base üzerinde, iki kat sürdüm ilk katta minik pulları almak zordu ama ikinci kat daha kolay oldu. 

Bu haftalık da ojeler böyle oldu, aslında önümüzdeki 1-1.5 ay süresince hep senelik izin veya raporlu olacağım. O nedenle bir süre ojelerimi günlük değil de haftalık yazabilirim. Lütfen kusura bakmayın.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder