28 Eylül 2013 Cumartesi

Mac Riri Woo Hibiscus Kiss Duo Blush..

Bu allığı alalı bir süre oldu ama yazıyı taslaklarda unutmuşum kusura bakmayın. Mac'ın Rihanna ile yaptığı Riri Woo koleksiyonu hepimizi zarara sokmaya devam ediyor, ve etmeye de devam edecek.  Riri Woo rujdan sonra şimdi de Hibscus Kiss isimli allık-bronzer ikilisini de online sitesinden sipariş vermiştim. Geldiğinden beri de tabi üzerinden de zaman geçti baya bir kullanma fırsatım oldu.
Klasik ambalajında geldi.

İçindekiler burada sıralanmış.

Allık kısmı daha küçük, bronzer kısmında ise Rihanna'nın klasik Riri imzası var. Neyse ki akıl edip resimleri kullanmadan önce çekmiştim.

Allık kısmı çok hoş, soft ve mat bir pembe. Bronzer kısmı da şeftali alt tonlu mat bir kahve tonu. 

Ancak allık kısmı oldukça pigmentsiz, Nars kabuki fırça ile epey bir hırpalayarak fırçaya almam gerekti. Daha sonra RT stipling ile denediğimde sanki daha başarılı bir sonuç aldım. Duo fiber fırçalar ile daha kolay ve başarılı bir uygulama oluyor. Bronzer ise oldukça pigmentli ancak rengi yanık ten için açık. Kış aylarında beyaz tende daha güzel duracağını düşünmekle birlikte, çok da beğendiğim için yine de kullandım. Şimdi rengimiz açıldığına göre kullanmaya devam edebilirim.

Sonbaharda bir koleksiyon daha çıkacağını duymuştum sanırım, zaten anlaşmaları da 4 koleksiyon içinmiş. Baya bir masraf daha yapacağa benziyoruz bu gidişle. Mac Riri koleksiyonu sadece online satılıyor, siteye buradan ulaşıp, ürünü inceleyebilirsiniz. Fiyatı 78 TL. ve bu sırada kargosu da hala ücretsiz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder