11 Temmuz 2012 Çarşamba

Yeni Orly Galaxy Girl Ojem..

Biliyorsunuz sabah FlorMar neon koleksiyonundan bir oje sürmüştüm. Ama Gittigidiyor Pellini Butik açık arttırmadan gelen ojeleri görünce dayanamayıp onları sildim ve bu muhteşemi sürdüm. Tabi işyerinde alel tecel sürdüğüm için çok iyi olmadı ama idare eder sanırım. Orly ojeler gittigidiyorda sanırım 25-30 TL. arası satılmakta. Ben Galaxy Girl ve Stone Cold adlı ojeler tanesini 10 TL.'ye aldım, cargo masrafı ile bana tanesi 12.5 TL.'ye geldi ki süper bence. Bunlar benim ilk Orly ojelerim, o nedenle hemen de sürmek istedim. Zaten bu Galaxy Girl'de gözüm de vardı, önceden çok beğenmiştim.



Ojeler 18 ml., sür sür bitmez artık..:-))





Aceleden çok düzgün siremedim ama bu rengi alması için 4 kat sürmem gerekti. O nedenle de aceleye geldi ama renge bayıldım tabi. Neyse haftaya neon serisi bittiğinde güzelce sürer resimleri yenilerim..
Sevgiler..

6 yorum:

  1. çok güzel bende bayağı bebiş aldım pelinden yakında sürer gösterrim

    YanıtlaSil
  2. @eliftuna bekliyorum surmeni.. :))

    YanıtlaSil
  3. Audrey....we need more blogs like yours!

    YanıtlaSil
  4. Wow! Bu oje muhteşem görünüyor! Çok güzel!

    YanıtlaSil
  5. @Ashesela.. teşekkürler.. haftaya bir daha, daha düzgün süreceğim..bu içime çok sinmedi..

    YanıtlaSil