20 Temmuz 2012 Cuma

Mac Ruby Woo ve The Balm Mia Moore karşılaştırması..

Mat rujları çok seviyorum ve artık neredeyse sadece mat ruj kullanmaya çalışıyorum. Ayrıca kırmızı renge de tutkum büyük, bu nedenle mat ve kırmızı gördüğüm her ruju almaya çalışıyorum. O nedenle Gratis The Balm indiriminde de bu ruju bulunca düşünmeden aldım. Zaten Mac Ruby Woo vardı ancak çok sevmeme rağmen dudağımı çok kuruttuğu ve çizgilere dolup dudaklarımı kemirmeme sebep olduğu için sık sık kullanamıyorum bu ruju. Altına nemlendirici sürdüğüm zaman da rujun tam mat havası kayboluyor.



Görüldüğü gibi ambalajının şekline kadar aynılar.  

Renkleri de çok benziyor. 


Üstteki The Balm Mia Moore, alttaki de Mac Ruby Woo.

Çok benzeşmelerine rağmen Ruby Woo hakikaten dudağı çok kurutan bir ruj, sadece o değil Mac'ın bütün mat rujları aynı. Ancak Mia Moore aynı şekilde çok aşırı bir kuruma yapmadı dudağımda. Buna karşılık bu da Mac kadar mat görünüşlü değil. Ayrıca eski rujlarda olan çok hafif parfümlü, klasik bir ruj kokusuna sahip ki ben oldukça hoşlandım. Mac'ın da kesine özgü parfümsüz bir ruj kokusu var, rahatsız edici değil kesinlikle. Ayrıca sanırım Mia Moore'un içinde hafif bir kolajen takviyesi de var, çünkü sürüldüğünde hafif bir karıncalanma oluyor dudaklarımda, kolajen dudakları daha dolgun göstermek için kullanılıyor.  Mac rujların yeri ayrı ama yine dönem dönem % 50 indirime denk gelirse diğer renklerini de toplamayı düşünüyorum. The Balm rujlar 28 TL. ama % 50 indirimi bekleyerek uygun fiyatlarda almak mümkün. Ancak Mac için aynı şeyi söylemek mümkün olamıyor, rujlar sanırım 45 TL. civarıydı ve asla da indirime girmiyorlar. Yine de dediğim gibi Mac'ın yeri ayrı The Balm'ın yeri ayrı.
Sevgiler..

2 yorum: