3 Temmuz 2012 Salı

The Body Shop Alışverişim..

Hafta sonu misafirimiz olduğu için gezmelere, tozmalara ve de alışverişlere doyamadım. Öncelikle Beyoğlu ziyaretimizde Sephora ve Body Shop'u ziyaret etmeden duramadım. Sephora alışverişim bir sonraki posta kalsın şimdi TBS alışverişimi anlatayım. Makyaj malzelemeri ve cilt bakım ürünleri hariç herşeyde % 50 indirim var. Bu indirim işini çok seviyorum bir sürü şey aldım bu sayede. Bazılarını uzun zaman önce gözüme kestirmiştim, bazılarını da o anda beğenip aldım. Bakalım neler aldım?

Toplu halde..

 Bu White Musk'ı uzun zamandır bloglarda görüyordum ve denemiştim de ama yaz için çıkardığı Sun Glow'u görünce dayanamadım bunu aldım, kokusu çok hoş, tam yazlık.. Tabi daha iyi koksun diye vücut losyonu ile beraber aldım. Losyon 27.90 TL. parfüm 54.90 TL. ikisi de yarı fiyatına indi.

Bu parfümü de uzun zamandır beğeniyordum, fiyatı 35.90 TL. yarı fiyatına indi.

Vitamin C Skin Boost bakım kremi.. Ne yazıkki bunda indirim yoktu, ama dokusu falan o kadar güzeldi ve deneyince de o kadar hoşuma gittiki almadan yapamadım.  Fiyatı 44.90 TL. aslında piyasadaki pek çok kreme göre uygun fiyatlı. 2 gündür de kullanıyorum, kutunun üzerinde nemlendiricinin altına sürün diyor serum gibi ama ben önce serum sürüp sonra bunu sürdüm yüzümü pırıl pırıl yaptı diyebilirim. Mat yapıda çok yumuşak bir krem, baz kremlerine de benziyor biraz.

 

İşte bu da kremin yapısı. Ben çok sevdim. Bitmeye yakın bir daha bilgilendirme yazısı yazacağım bunun hakkında.
 
 
En sevdiğim koku olan coconut butter, bununla çukulatalı arasında çok tereddütte kaldım ama çukulatalı sanki çok ağır kokuyordu çok sevmedim ve bunu aldım. Fiyatı 37.90 TL. tabi bu da yarı fiyatına geldi.


 Havuçlu nemlendirici krem. Bu krem yüz için olmasına rağen bunda da % 50 indirim vardı. Normal fiyatı da çok uygun aslında 9.90 TL. ve ürün 50 ml'lik. Normal zamanda da alınır bu. Henüz denemedim ama deneyince ayrıntılı bilgi vereceğim. Onun dışında kokulu ve yine yoğun dokulu bir krem diyebilirim. Ben bu krem kokularını çok kötü ve ağır olmadığı sürece sevdiğim için yoğun kokudan rahatsızlık duymadım.


Bu miniği toplu resimde unutmuşum. TBS'un en sevdiğim şeylerinden biri de dudak balmları, bu da limonlusu, kokusuna da tadına da bayılıyorum. Fiyatı 14.90 TL. yarı fiyatına geldi.

Görüldüğü gibi baya bir yazlık stok yaptım. Şimdi bu ürünleri hemen, hiç bekletmeden kullanarak bitirmek istiyorum. Sonuçları aldıkça yazacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder