20 Temmuz 2012 Cuma

Günün ojesi..

Günaydın.. Bugün daha önce de sürdüğüm Pastel'in 97 numaralı ojesini sürüp, üzerine de Gabrini Diamond serisi D63 numaralı oje ile süslemeler yaptım. Süslemeler dediğim de şimdilik sadece çizgi çekme aşamasında tabiki. Bu çizgileri de Essence'den aldığım tırnak çizgi çekme fırçası ile yaptım. 







 Eh biraz biçimsiz ama fena da olmadı bence..


İşte bu ince fırça da Essence'den aldığım ince tırnak çizgileri için kullanılan fırça..Tam bir tırnak süsleme fırça seti almak istiyorum ama tatilden döndükten sonra artık.

Yine işim acele olduğu için ojelerimi sürüp hemen FlorMar'ın bu süper kurutucu spreyini sıktım. Son derece faydalı bir ürün, 1 dakika içinde tırnaklarım buz gibi olup kurumuştu. Bu 400 ml'lik kutuyu ben ilk çıktığında tanıtım fiyatı 8 TL.den almıştım. Kullan kullan bitmiyor.

Bugün mümkün olduğu kadar çok yazı girmeye çalışacağım, çünkü yarın senelik izine yani tatile çıkıyorum. 6 Ağustos'a kadar tatildeyim ve telefondan veya IPad'den sadece oje yazısı girmeye çalışacağım. Diğer yazılar dönüşümü bekleyecek. 
Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder