12 Temmuz 2012 Perşembe

Günün Ojesi.. FlorMar Neon N003..

Günaydın..Bugün FlorMar neon serisinin sonuncusunu sürdüm nihayet. Bu serinin renkleri çok güzel olmakla beraber, bana kesinlikle neon etkisi vermediği için hayal kırıklığına uğradım. Çünkü bir tek salı günü sürdüğüm ve burada anlattığım oje hariç hiçbiri  neon özellikli değildi bence. Bugün sürdüğüm de normal plastik bitişli ve güzel renkli bir oje ama neon değil. Bu renk diğerlerine göre daha kolay sürüldü ve 2 katta istediğim rengi verdi, tabi daha kolay da kurudu. Haftaya yeni aldığım çeşitli ojelerden (ki içlerinde yine FlorMar'da var) süreceğim. Şimdi görsellere bakalım.. 



İki kat sürülmüş hali.. Görüldüğü gibi oje yoğun değil akışkan.. 

En baştaki ve en sondaki bileklikleri yeni aldım..:-)) 

Yüzüğüm de yeni, bileklikler ve yüzük Erenköy Pazarından.. 



Hafta sonu nihayet yeni aldığım CG Crimson'u sürmek istiyorum. Haftaya da yine süreceğim değişik ojelerim var dediğim gibi.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder