9 Temmuz 2012 Pazartesi

Hergüne bir oje..FlorMar N014

Günaydın.. Bugün işyerinde olamayacağım için erkenden günün ojesini yazıyorum, diğer postlar yarın gelecek artık. Biliyorsunuz dün FlorMar'ın neon serisinden devam edeceğimi söylemiştim, o nedenle bugün de şişede şahane görünün N014 yeşil neonu sürdüm. Dünkü ojeye göre çok daha kolay sürülen, renk alan bir oje ama yine diğer neonlar gibi mat değil plastik bitişli ve yoğunkıvamlı olmayan bir oje. Aslında 2 kat sürecektim, hemen hemen iyi de durdu çünkü rengi verdi. Sadece biraz ton farkı oldu o kadar, ama sonra yine dayanamayıp 3 kat sürdüm. Tabi öyle olunca kuruma süresi de uzuyor. Gerçi FlorMar ojelerin kuruma süreleri diğer ojelere göre biraz fazla. Görsellere bakalım.







Bunun görünüşü dün sürdüğüm maviye göre çok daha güzel ve gerçekten de neon görünüşü veren bir oje. Sadece bir oje ile FlorMar kullanmayı bırakmak olmaz demiştim..:-)) Bu oje beni gayet memnun etti, ileride yine kullanılacaklar arasında yerini aldı bile.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Merhaba :) blogumu artık takip edebilirsin gfc tuşunu açtım :) ve bu neon renkli ojeye de bayıldım !

    YanıtlaSil
  2. @hilalsaglik tesekkurler hemen bakiyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. neon ojeler çok güzel gözüküyor :)) bloguma beklerim izleyicinim :)sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. @fashiondesignbymerve.. teşekkürler.. takip ettim blogunu..:-)

    YanıtlaSil