17 Kasım 2014 Pazartesi

Yeni alışveriş..

Hafta sonu blog sayesinde tanıdığım çok tatlı iki arkadaşım ile Metrocity'de buluştuk. Instagram hesabımdan takip edenler görmüştür bu tatlı bloggerlar Makyaj Kelebeği ve Makyajlı Kareler idi. Tabi 3 kozmetik-makyaj bloggerı buluşur da ne yapar direk keşfe çıkar değil mi??


Tabi Anadolu Yakasındaki 2 Rossmann mağazası da bana oldukça uzak olunca ilk durağımız Metrocity Rossmann oldu. Rossmann'dan ilk defa gördüğüm Rival de Loop aqua spreyi ve wellness&beauty markasına ait vanilya kokulu duş köpüğünü aldım. Ayrıca aslında içmek zorunda olduğum ama tadından nefret ettiğim için içemediğim C vitamininin limonlusunu görünce de denemek için aldım. Tabi girmişken de oje almadan çıkmak asla olmazdı. Burada yazar #ojealmadançıkmayanlarklübü kuracağını ima eder.
Rossmann'dan sonra hafta sonu içi bazı ürünlerde indirim yapmış olan FlorMar'a uğradık ve indirime girmiş olan Color Madness koleksiyonundan fusion baked göz farlarının en istediğim rengi olan fusion bordeaux'yu aldım. Fiyatı 8.99 TL. gibiydi sanırım.

Duş köpüğünü pazar günü kullandım bile, kokusu bir harika bende gidip bütün stoğu alma isteği uyandırdı. Detayları daha sonra yazacağım. RdL aqua sprey ve FlorMar farın yazıları da gelecek.

Keşif gezisi sırasında yeni ojeleri ve makyaj ürünleri çıkan The Body Shop'a da uğradık. Ne yazık ki ojeler 24.90 TL. gibi çok uçuk bir fiyatta ve renklerin hepsi diğer markalarda kolayca bulunabilecek renklerden oluşuyor. Onun dışında bazı şeyleri beğendik ama yılbaşına kadar kendimi tutmak ve pek bir şey almak istemediğim için şimdilik bekletiyorum. Boyner ziyaretimizde de güzel parfüm ve makyaj setleri gördük ama bunlar için de yılbaşını beklemeye karar verdik. Yılbaşına doğru hem ucuzlarlar hem de çeşitlenirler diye düşünüyoruz. Bu haftaki keşif gezisinden bu kadar, bu arada bu keşif gezilerini de kesinlikle  sık sık tekrarlayacağız.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder