17 Kasım 2014 Pazartesi

Günün Ojesi Flormar silk satin mini dress..

Flormar son zamanlarda koleksiyon üzerine koleksiyon, yeni oje üzerine yeni oje çıkartır oldu. Silk satin serisi de son çıkan ojelerinden, pastel renklerde ve buzlu mat görünüşleri var. Ben bu kadar açık renkleri özellikle de mat yapıda olurlarsa sevmiyorum. Yine de yaz ayları başında çıksaydı bu seri daha ilgimi çekebilirdi. 
flormar silk satin




flormar silk satin

Bu koleksiyondan hiç almayacaktım ama sonra instagramda bir arkadaşım istersen mini dress rengini al, en güzeli o hem de test edersin deyince gittim aldım. Rengi bir değişik, ışığa göre buz beyazı, lila, gri tonlara bürünüyor. Mat ve kremsi yapıda olduğu için zedelenmesi aşırı kolay, hatta o yüzden doğru dürüst resimleyemeden bozuldular. 

flormar silk satin

Bunun dışında bir de baby doll isimli bebek pembesi rengini beğendim ama ojeler 4.90 TL. mi ne öyle bir fiyatta oldukları için ikinci bir renge o kadar para vermek istemedim. Seriden tek bir renk beğenip alın ve deneyin ama bu tarz mat, buz görünüşlü ojeleri seviyorsanız, yoksa çok da gerekli değiller.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder