12 Kasım 2014 Çarşamba

Günün Ojesi NYC Precious Sapphire..

Günaydın. Bugün günün ojesi pazartesi günü öğlen yaptığım mini Watsons alışverişinde ilk defa standta görüp aldığım NYC markasının precious sapphire isimli metalik mavi rengi. Bu rengi instagram hesabımda bir türlü tam olarak yakalayıp gösterememiştim, halbuki sevgili Sherfinka rengi görmek istemişti. Ben de bunun üzerine hemen sürüp yayınlamaya karar verdim.
NYC nail polish 
Evet NYC ojeleri seviyorum. Markanın diğer ürünlerine göre fiyatları biraz yüksekçe ama kaliteli yapıları ve güzel renkleri var. Sadece artık hemen hepsini almış olduğum için değişik renk bulamıyorum. Uzu süredir ilk bunu gördüm ve hemen de aldım zaten. 
Ojenin sürümü çok kolay ama o kadar kremsi yapıda ki kuruduğu halde dikkat gerektiriyor yoksa zedeleniyor, deliniyor falan. Geçenlerde blogda sevgili Belçim dokusuz ama metalik bir oje aradığını söylemişti, bu oje onun aradığı gibi olabilir.

Umarım Watsons NYC oje serisine ait başka çeşitleri, koleksiyonları da getirir.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder