24 Kasım 2014 Pazartesi

Günün Ojesi Mac bad fairy..

Dün burada bahsettiğim Mac alışverişimde aldığım 2 ojeden en kırmızı, en yanar döner, en ışıltılı olanı tabi ki öce sürdüm ve heme de yazısını yazıyorum. Ayrıca altta görüleceği gibi resim çekmelere ve göstermelere de doyamadım. 
Mac bad fairy nailpolish

Bad fairy holografik, ışıltılı, metalik, yanar döner bütün ojelerin karışımı gibi sanki, tırnaklarınız bir kırmızı, bir pembe bir altın ışıltılı gözüküyor. Hem ışıltılı ve aynı anda metalik görünüyor.

Mac bad fairy nailpolish

Verdiğim parayı sonuna kadar hak eden bir oje oldu, kolay sürüldü, 3 katta istediğim seviyeye geldi ama kolayca kuruduğu için hiç sıkıntı olmadı. Üstelik de çıkartırken de hiç zorlamadı, daha ne olsun.

Mac bad fairy nailpolish

Bayıldım aşık oldum..


Mac bad fairy anilpolish

Sanki Orly'nin buna benzer bir ojesi olacaktı ama ismini bilemedim şimdi, hatırlayan olursa, yorum olarak bırakırsa sevinirim.

Bu oje Mac'i Rocky Horror Picture Show koleksiyonundan sınırlı sayıda çıktı, bulursanız kaçırmayın.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder