30 Nisan 2013 Salı

Uzak Işıklar Takı Alışverişi..

Cumartesi Kadıköy'e gidince herzamanki gibi Uzak Işıklar'a uğramamak olmazdı tabi. Ancak Uzak Işıklar Bahariye Caddesi'nde Akbank yanındaki yeni yerine taşındığından beri çaktırmadan minik minik zamlar yapıyor. Tabi yine genele göre ucuz ama fark olmuş baya, ben çok açık şekilde görüyorum eski fiyatlarını da bildiğim için,  bu gidişle yeni yerler arayışına başlayacağım. Aslında bir tane güzel ve ucuz bijuteri Çilek Sokak üzerinde de var, bir dahaki gidişimde oraya daha fazla şans vereceğim. 

Küpeler 3.50 TL. , halka küpe takmayı çok seviyorum. Bunlar ne büyük be fazla küçük tam ideal boydalar benim için. 

Yüzüklerin bir tanesi 2.50, diğerleri 3.50 TL. ama hagisi 2.50'du unuttum şimdi. Mesela bu tarz bütün yüzükler daha önceden 2.50 TL. idi. Böyle ona 1 TL, buna 2 TL. gibi minik zamlar gelmiş.

Yine de çok çeşitli ürün olması nedeniyle sık sık uğradığım ve hep de uğrayacağım bir yer tabi. Bahariye'deki diğer bijuteriler ile karşılaştırınca, yine de fiyatları oldukça uyguna geliyor. Önümüzdeki haftalarda uygun bir zamanda Çilek Sokak'daki bijuteri ile de karşılaştırmasını yapacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder