29 Nisan 2013 Pazartesi

Saç Tebeşirleri..

Cumartesi günü DBMSKozmetik sahibesi sevgili Derya'nın yanına uğrayıp 4 adet saç tebeşiri aldım. Aslında başka şeyler de aldım, bir tanesi Zoya ojeydi onu yazdım diğerlerini de  sırayla yazacağım. Saç tebeşiri harika bir şey ve benim saçımın siyah nasıl görüneceği merakımı da gidermiş oldu. Yazın bol bol kullanacağım ve başka renkler de almayı düşünüyorum. Bir kutu içerisinde bir sürü değişik renk var, isterseniz bütün kutuyu isterseniz de istediğiniz renkleri teker teker alabiliyorsunuz.

İşte benim denemek için aldığım renkler.. Sarı renk saçıma uyacak mı bilmiyorum ama denemek de istiyorum kesinlikle.

İşte saçımdaki siyah dalgalar.. Yıkadıktan hemen sonra siyah tebeşiri sürdüm ve uğraşmama bile gerek kalmadı. Yıkanmazsa iki güne kadar kalıcı, açık renk saçlarda tabi daha uzun da kalabilir. Siyahtan sonra deneyeceğim  ilk renk fuşya olacak, sarı ve turuncuyu da tatile saklayacağım. Her deneme yaptıkça resim çekip ya blogda ya da ig'da paylaşacağım mutlaka.

Saç tebeşirlerinin yazın çok eğlenceli olacağını düşünüyorum. Siz de edinmek isterseniz Derya'nın GG dükkanının buradan ziyaret edebilir ve bilgi alabilirsiniz. Bu arada saç tebeşirlerinin içinde kimyasal yok, bu nedenle saçlara da zarar vermiyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder