28 Nisan 2013 Pazar

Hafta Sonu Ojesi Golden Rose 59 Numara..

Tünaydın, herkes iyi bir hafta sonu geçiriyordur umarım. Benimki gayet keyifli geçiyor, cumartesi günü size anlatmak için sabırsızlandığım bir sürü şey aldım, ayrıca sevgili arkadaşlarımla güzel sohbetler ettim. Bugün de trafiksiz caddenin keyfini çıkarıyorum. Hemen mola vermişken fotoları da çektim ve yazıyı da yazayım dedim. Şunu anladım ki ben kırmızıyı, kırmızı ojeyi çok ama çok seviyorum. Kırmızı oje tırnaklarımda bir başka parlıyor gibi geliyor bana, o nedenle dün gece Golden Rose'un bu mükemmel ötesi bayrak kırmızısına karşı koyamadım. Sürümü ve kuruması kolay olan ve iki katta kapatan bu yarı neon kırmızı GR Paris serisinden, bu serinin bütün ojelerini çok seviyorum zaten.
Evet havalar ısındı ve armparty geri döndü..
Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder