6 Nisan 2013 Cumartesi

Haftasonu Ojesi Essence Red-y to Go..

Günaydın mutlu azarlar. Güzel ve güneşli bir cumartesiden sonra biraz kapalı bir pazar günü ama moralinizi bozmayın hava yine açıyor. Hafta sonu ojesi Essence'in en sevdiğim renklerinden olan pembe-nar çiçeği-kırmızı karışımı bir renk olan Red-y to Go. İçinde extra ışıltı olmamasına rağmen zaten kendisi oldukça parlak bir oje. Sürümü kolay ancak tek katta kapatmıyor, ben 3 kat sürdüm hem de fırça izi kalmamasını sağladı. Ancak normalde ojeyi 24 saatte çıkartırım bunun 2. Günü ve sağ elimin tırnaklarının hepsi ucundan sıyrılmış durumda ama sol elimde herhangi bir bozulma olmadı. Bunu da saymazsak gayet güzel bir oje diyebilirim.
Sevgiler..





4 yorum:

  1. Essence ojelerini seviyorum nedense bende öyle çıkma gibi sorun olmuyor,üzerine cila geçiyorum oyüzdendir belki bilemiyeceğim şimdi.
    Bu renk yakışmış ten rengine,bende leoparlı bir nail art yapıp paylaştım blogda ilgilenirsen bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. @kokoş.. renkden renge değişiyor hepsinde çıkma yapmıyor.. bloguna bakıyorum hemen..

    YanıtlaSil
  3. Hım..Doğrudur ozaman haklısın,bütün renklerini beğenmiyorum zaten essence ojelerinde aldığım birkaç ojesi var onlarda şansıma iyi çıktılar.

    YanıtlaSil
  4. @kokoş.. evet genelde iyi zaten ojeler.. 1-2 tane arada çıkarsa çıkıyor işte böyle..

    YanıtlaSil