30 Nisan 2013 Salı

Günün Ojesi Isabelle Dupont 279..

Günaydın. Günün ojesinde ilk defa denediğim bir oje markası var, Isabelle Dupont. Bu marka bir süre önce sanırım Limango'ya çıkmıştı ve ben de epey bir alışveriş yapmıştım ama bir türlü sıra gelip de sürememiştim. Dün akşam aklıma geldi ve deneyeyim dedim artık. Marka hakkında pek bilgim yok, ama yeni markalar denemeyi de sevdiğim için 10 kadar oje almıştım. İlk sürdüğüm 279 numaralı gök mavisi oldu.

 Rengin şekerliği çok hoşuma gitti, tam şişesinde durduğu rengi 2 normal katta elde ettim. Kuruma süresinde bir sıkıntı olmadı. Yalnız oje açılınca biraz kokuyor, o da bir süre sonra uçtu zaten.

Yakından da bakalım..

Günün yüzükleri..


Günün ig kareleri..

Rengi oldukça sevdim, sık kullanılanlar arasına rahatça girecek bir renk, bu markaya ait aldığım diğer ojeleri de üst üste değil ama ara ara sürüp göstereceğim tabi.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder