5 Eylül 2014 Cuma

Catrice liquid metal farlar..

Sevgili Yaseminin gönderdiği ve içi Catrice dolu pakette bir de kullananların çok övdüğü Liquid Metal tekli göz farları da vardı. Bunlar çok övülünce denemek için özellikle 2 tane istemiştim.

Bütün renklerine buradan bakabilirsiniz. Ben iki açık rengi hem baz olarak hem de crease bölgesinde güzel dururlar diye tercih ettim, yoksa bütün renkleri çok güzel.

İlk seçtiğim renk Gol'n Roses, bu arada serinin isimleri de rock-metal şarkılarının ve gruplarının isimlerinden uyarlanmış sanırım ve çok hoşlar. 

Diğer seçtiğim renk ise under treasure..

Gold'n Roses içinde pembe-altın geçişler ve yansımalar bulunan bir şampanya rengi. Baz rengi olarak harika duruyor. Çok sedefli görünmekle birlikte gözümde öyle aman aman parlamadı. Göz kapağının iç tarafına ve kaş altına da aydınlatma amaçlı da kullanılabilir.

Under treasure ise, içinde altın-kahve geçişler olan hakimsi bir renk, sitesinde bu renk daha koyu gözüküyor. Bunu daha çok crease bölgesine kullanıyorum. 


Her iki renk de yumuşacık ve kolay sürülüyor. Oldukça pigmentliler ve kalıcılıkları da başarılı.  Keşke diğer renkleri de burada olsa dediğim farlar oldu.

Genel olarak markayı çok başarılı ve ürünlerini de eğlenceli buldum. TR'de olsa sevdiğim bütün ürünlerini toplardım gibime geliyor. Belki de olmaması cüzdanım açısından daha iyidir.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder