10 Şubat 2014 Pazartesi

#romanticvintageparty'e özel Watsons hediyeleri ve Rimmel London Scandal Eyes Rockin' Curves mascara.. Ve bir sürpriz. KAPANDI...

Burada  bahsettiğim #romanticvintageparty sponsor ve hediyelerinden bahsetmek istiyorum. Bunların içinde en sevdiklerimden biri sevgili Watsons bize içinde yeni getirdiği Rimmel London Wake me up fondötenin de olduğu çok güzel bir paket yollamış. Ayrıca yine yeni gelen Rimmel London Scandal Eyes Rockin' Curves mascara ve NYC Fine Red Wine isimli oje de bulunuyor. Watsons magic lipbalm ve her çantaya lazım lavantalı ıslak mendiller de bunlara eşlik etmiş. 

Wake me up fondöteni ben henüz gidip  standlarda görmedim ancak biliyorsunuz ben fondöteni aliexpress den almış ve yazısını da burada yazmıştım. Tesadüfen bana gelen renk zaten kullanmakta olduğum "soft beige" ve zaten tam da benim tonum. 

Rimmel London Scandal Eyes Rockin' Curves ise bence bu güzel kutunun asıl yıldızı oldu, çok beğendiğim ve yazısını da burada yazdığım Retro Glam mascaradan sonra bu mascarayı da denemek istiyordum zaten.  Öncelikle kabını retro glame göre daha çok beğendim. Kırmızı ve yılan derisi desenli daha ne olsun.

Adıyla müstesna fırçası da kıvrık, ilk gördüğümde ay bu nasıl tutacak kirpikleri dedim ama tutuşu mükemmel, hiç bir şekilde akma veya topaklanma yapmadı. Genelde 2-3 kat sürerim maskarayı, üst üste sürmede de bir sıkıntı yaşamadım.




Şu şekilde duruşunu da göstereyim. İlk resimde  2 kat, 2. de ise 3 kat sürdüm. Retro Glam ile uzatması hemen hemen aynı,belki bir tık fazladır ama bu da pek fazla dolgunluk vermiyor. En büyük fark adı gibi kıvrıklık sağlıyor, retro glamde kıvırma özelliği yoktu, ya da benim gibi kısa kirpikleri kıvırma özelliği yok en azından diyelim. Ama bu mascarada 3'de 2 istediğimi buldum diyebilirim. Sevgili Serap'a ve bize bu güzel hediyeleri yollayan Watsons' a çok teşekkür ediyorum.

Evet şimdi gelelim yazının sürprizli kısmına, Rimmel wake me up fondöten bende var demiştim, fondötene hayran olmakla beraber, ilkini bitirebilene kadar ikincisi hem bozulur hem de benim denemek isteyebileceğim yeni ürünler de çıkar. O nedenle blogu izleyen ve bu yazının altına mail adresini ve yorumunu bırakan bir şanslı izleyicim Rimmel London Wake me Up fondötenle beraber Watsons Magic lipbalmı da kazanacak. Bugün pazartesi olduğuna göre çekiliş 14 şubatta bitsin, hem de Sevgililer günü hediyesi olmuş olur. Herkese iyi şanslar diliyorum..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder