20 Şubat 2014 Perşembe

Kadınlar Günü çekilişi.. KAPANDI...

Günaydın, hafta sonuna hemen güzel bir çekilişle başlamak istiyorum.Bu sefer bahanemiz Kadınlar Günü ve bu güzel günün şerefine de güzel hediyelerimiz olsun, herkes çok bakımlı olsun.

Toplu halde görelim hediyeleri, bu sefer çekiliş tamamen Essence ürünlerinden oluşuyor. Essence bakımlı olmak için hemen her ürüne sahip olan, çoğunu benim de kullandığım ve memnun kaldığım bir marka biliyorsunuz. Güzel, şeffaf bir makyaj çantası içinde göndereceğim gördüğünüz ürünleri.

Yakından bakarsak, bir mat fondöten, mascara, nail art fırçası, bir eye liner, 2 lip balm, bir ruj, oje ve bir de metalik fardan oluşan güzel hediyelerim var bu sefer.

Fondöten 20 numara matt nude, oje ise Essence'in muhteşem koyu kırmızı-bordosu red ahead, bunları ben de severek kullanıyorum.

Ruj Essence'in yeni rujlarından 02 numara all you need is red, lip balm ise strawberry sorbet. Metalik far 08 numara n'ice frosting isimli renk, baz rengi olarak ya da aydınlatma amaçlı çok güzel kullanılabilecek bir renk.

Hediyeleri kazanmak için şartımız yine sadece blogu bloglovin ve GFC ile izliyor olmanız, onun dışında yine bir sosyal ağ üzerinden paylaşırsanız +1 hakkınız olacak, hepsi bu. Çekiliş 10 mart pazartesi günü sona erecek ve kazananı en kısa sürede yani kontrollerimi yapar yapmaz açıklayacağım. Herkese bol şans diliyorum.
Sevgiler..

ÇEKİLİŞİMİZ KAPANDI SONUÇLAR EN KISA ZAMANDA BLOGDA OLACAK..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder