22 Şubat 2014 Cumartesi

Günün Ojesi Flormar Satin Matte Orchid..

Merhaba, iyi hafta sonları herkese. FlorMar'ın satin matte serisini yavaş yavaş tamamlıyorum demiştim, hakikaten gördükçe ay bu da güzelmiş, ay bu da hadi olsun deyip deyip alıyorum. Sanırım almadığım 2 ya da 3 rengi kaldı, onları da çok beğenmiyorum renk olarak ama hadi seri tamamlansın kusur kalmasın deyip alacağım sanırım en yakın zamanda.
Orchid'de bütün seri gibi içinde güneş altında minicik ama mat ışıltılar görülen, zaten mat bitişli, kadife gibi şahane mor bir oje. Kolay sürülüyor, 2 katta kapattı, pigmentli olmasına rağmen tek kat yeterli olmayacaktır. Çıkartırken de hiç zorlanmadım ve tırnakta herhangi bir oje izi de kalmadı.

Bu seriyi hala denememiş olan varsa en sevdiği renkten alıp başlasın diyorum, mat ojelerden özellikle hoşlanmayanlar haricinde herkesin seveceği bir oje ve mutlaka size göre de bir renk vardır.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder