19 Haziran 2013 Çarşamba

Zara Şeffaf Çanta..

Bu sene neon renklerin ve şeffaflığın trend olduğunu bilmeyen var mı? Ben de her iki trendi de seviyorum ve azar azar uygulamaya çalışıyorum. Mesela gün içinde yanımda eşyalarımı taşıyacağım koca şeffaf bir çanta kullanamam, yanımda bir çok görülmesini istemediğim şey var. Ama plajda şeffaf çanta modasını çok seviyorum. Bu minicik kutu kutu şeffaf clutch da akşamları çıkarken içine sadece telefon ve ruj koymak için yapılmış. O nedenle görür görmez bayılarak aldım. Bir tane de plaj için almayı düşünüyorum. Diğer plaj çantalarımı ise ne yapacağım konusunda hiç bir fikrim yok.
Mavisi de vardı ama bu renk daha güzel geldi gözüme. 

İçinde omuza asmak için askısı da var ama askı olmadan kullanırım sanırım.

Büyüklüğü de telefon+ruj+istenirse sigara veya gözlük koymak için ideal bence..

Ben çantayı Zara'dan sanırım 59.90 TL'ye aldım ama Bershka, Mango gibi mağazalarda da bu şeffaf çantalarım muhtelif versiyonları mevcut.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder