13 Haziran 2013 Perşembe

Mayıs Ayı Bitenler..

Mayıs ayı bitenler bu sefer biraz kalabalık oldu, haziran ayının neredeyse 10 günü yazı yazmadığımız için o süre içinde de biten bir sürü ürün bu yazıya eklendi. Şimdi sırayla bakalım. Bu sefer toplu resim çekmedim, grup grup anlatacağım.
Banyo-duş grubu. Down Under Naturals Şampuanı sevdim, saç kremi ile birlikte yeniden alabilirim. Ama vücut jeline gerek yok bence. Lush Ponche duş jeli güzel kokuyor ama kalıcı değildi. Vücut peelinglerinden memnunum sürdükçe sürüyorum yenilerini deniyorum. Minik şampuan ve ve saç kremleri hepsi kutulardan geldi. Lila Kutu'dan gelen Aviva duş jelinin kokusu özellikle güzel. Dove kepeğe karşı şampuan, bunu eşim kullanıyor fena değil dedi. 

Yüz-cilt bakımı grubu. En başta Yves Rocher tonik var bayılıyorum ve yenisini açtım bile. En sevdiğim özelliği   göz için de kullanılabiliyor olması. Synergen yüz yıkama jeli, hafif yumuşak bir jel, alınabilir. Nuxe'dan bahsetmiştim, harika kokuyor, elimde başka ürünler olmasaydı yenisini hemen alırdım. Acnecinamide Cleansing Jel sivilceli ciltler için çok güzel, kurutmadan yumuşacık temizliyor. Rival De Loop Pure Skin peeling ortalama bir ürün, bir artı veya eksi göremedim. Carita peeling oldukça yoğun, ince taneleri olan bir ürün, hassas ciltlere uygun değil.

Üstteki resimdeki kareye sığamamış, bir de Lush Aqua Marina bitti bu ay, temizlemesi güzel ama kötü kokuyor. Arkada da Nivea çift fazlı göz makyajı temizleme suyu var, fena değil diyebilirim. 

Agiss Aseton, kolay temizleyen ve kötü kokmayan bir ürün, çok da ucuz. Kadıköy Sıla Kozmetik'den alıyorum. Nuxe el kremi, Lila Kutu'dan gelmişti, çok sevdiğim kremlerden biri. Rimmel tırnak koruyucu, bunu sürmeden oje sürmüyorum ama şimdi yeni ürünleri denemeye aldım.

TBS Lychee Blossom parfüm, çok kalıcı değil ama güzel, denenebilir. Yves Rocher Vanilya kokulu parfüm, bayıldığım kokulardan biri, evde yedeğim de var. Sephora'nın bu ince, uzun şişelerdeki kokularına bayılıyorum. Bu da çok güzeldi, daha kullanılmayan 2-3 tane var evde. Versace  Crystal Noir parfüm testerı, çok bayılmadım.

Cilt-makyaj grubu. Time Balm makyaj bazı, yoğun kıvamlı bir baz, herkes sevmeyebilir ama ben verdiği pürüzsüzlük hissini seviyorum. Elimdekiler bitince alırım yine muhtemelen. Clinique Moisture Surge-yoğun nemlendirici yüz kremi, online alışverişimde geldi. Oldukça iyi bir nemlendirici, tam boyunu alabilirim. Loreal Nutri-Gold göz kremi, yoğun kıvamlı bir krem ama iyi nem verdi. tabi şişkinliklere faydası olmadı o ayrı. Fresh Look renkli nemlendirici, fena değil ama bunun yerine BB krem kullanmak daha mantıklı.

Dudak-makyaj grubu. Vaseline dudak kremi, Nivea'yı tercih ederim, o kadar söylüyorum. Elizabeth Arden 8 Hour kremin dudak için olanı, kullandığım en iyi dudak balmıdır kendisi. Cocacola Lip Smacker denemek için almıştım, tadı güzel ama o kadar. CD 999 numara en sevdiğim kırmızı rujum, nihayet içindeki son damlayı da sürüp bitirdim. Yenisini almıştım.

Nashi argan yağı, saçıma ve yüzüme çok ağır geldi, ben de kollarıma kullandım ve bitti. Cosmed tüy azaltıcı losyon ama benim böyle bir ürüne ihtiyacım yok, normal krem gibi kullandım. nemlendirmesi fena değil.

Benri pamuklar kırılan eskiyen fırçalar, çok sert bir Pastel Show kalem ve yüz temizleme süngeri de çöpe gitti. 

Bu ay bitenlerimiz de böyleydi, bir de tester grubu var ki bu yazıya sığamadı onları ayrı anlatacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder