21 Şubat 2013 Perşembe

Sephora Instant Depuffing Roll-On Gel..

Başlığı İngilizce attım ama şimdi çevireceğim, Türkçesi çok uzun ve tuhaf olacak diye başlığa yazmadım. Şöyle diyebiliriz "anında şişkinlik azaltıcı bilyalı jel" oluyor, saçma gibi ama tam anlamı da bu. Sephora'nın bu roll-on jelini yılbaşından önceki indirimden almıştım. Göz altı şişkinlik ve morluğumu azaltmak için yapmadığım şey, denemediğim ürün kalmadı diyebilirim. Bunu da fiyatı da uygun olduğu için bir ümit aldım. Ancak fiyatı şu anda aklımda kalmadı, indirimle beraber 30 TL. civarına gelmiş olabilir.


Ürün 15 ml.'lik tüp şeklinde geliyor ve ucunda 3 adet bilya var. Ben ilk aldığımda sabah-akşam normal göz altı kremimden önce sürerek kullanıyordum. Daha sonra yine bir Sephora'ya yolum düştüğünde nemsizlik için de extra bir ürün almak istedim. Satış görevlisi ile konuşurken bu üründen de bahsettim. Kendisi bana bu ürünü gün içinde yanımda taşımamı ve arada ve özellikle şişlik hissettiğimde göz altlarıma sürmemi tavsiye etti. İki haftadır dediği şekilde kullanıyorum ve gerçekten ürünü kullandığımda göz altlarımda bir gerginlik, parlaklık ve şişkinliğin azaldığını hissetmeye başladım.Uykusuzluktan kaynaklı morluklar bile sanki hafifledi ama onun için başka bir ürün kullanmaktayım, bir süre daha deneyince iyice emin olup, anlatacağım. Sonuç olarak Sephora'nın bu minik göz altı jelinden memnun kaldım. Bitince tekrar almayı da düşünüyorum.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Hiç denememiştim,merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikperisi.. ben de tesadüfen buldum denedim.. gündüz kullanmaya başlayınca faydası ortaya çıktı işte..

    YanıtlaSil
  3. aynı durumdan muzdaribim bendee :( hayatımda hiç olmadığı kadar morardı göz çevrem. denesem mi acaba yau

    YanıtlaSil
  4. @serinus.. bu garnierin kafeinli roll-on u da gün içinde faydalı olabilir.. çünkü onu da agece kullanınca bir fayda göremedim diye bırakmıştım..

    YanıtlaSil