12 Şubat 2013 Salı

Bath and Body Works Tru Blue Spa Foot Scrub..

Bu ürünü en son B&BW indiriminden aldım. Aslında bu spa ürünleri ikinci ürüne %50 indirim kapsamındaydı,  diğer aldığım balkabaklı yüz maskesini daha önce anlatmıştım. Bunu da şimdiye kadar 3 defa deneyince artık yazabilirim. 


Öncelikle kremin içindeki taneciklerin çok yoğun olmamakla birlikte oldukça kalın ve sert olduğunu söyleyeyim. Ama iki defa kendim, bir defa da pediküristim yapmasına rağmen, yapılırken  ayaklarım çok acımadı. Daha çok gıdıklandım diyebilirim. Evde kendim uygularken önce ponza taşı ile güzelce ovalayıp, daha sonra peelingi uyguluyorum. Önce çok yoğunmuş gibi ve sert hisli olan peeling giderek yumuşuyor ve ayakları güzelce temizliyor. Bitene kadar o kadar ufalanıyor ki sonuçta ayaklarımı durulamaya bile gerek görmedim. Ama tabi durulansa da olur. Güzelce kuruladıktan sonra da güzel bir ayak kremi ile işlemi bitiriyorum. Çok hafif bir mint kokusu alıyorum, rahatsız edici değil zaten ama serinlik hissi vermiyor. Sonuç olarak ayakları hafif nemli (yetersiz peşinden nemlendirmek lazım) ama yumuşacık bırakıyor, özellikle ponza ile birlikte kullanırsanız ayaklar pamuk gibi oluyor. 118 ml.'lik bir ürün, uzun bir süre gidecektir. Zaten az bir miktarı tek ayağa yetiyor. Bittikten sonra başka ürün denemiş olmak için araştırma yaparım ama daha iyisini bulamazsam da bunu tekrar alabilirim. Normal fiyatı 35 TL. olması lazım ama 2. ürüne %50 indirimle birlikte tabi daha ucuza geldi.
sevgiler..

2 yorum: