5 Şubat 2013 Salı

essence Honey Bun Dudak Kalemi..

Bir önceki yazıda bahsettiğim Kate 112 ruj ile Essence'in 04 numaralı ve Honey bun isimli bu dudak kalemi tam bir ayrılmaz ikili oldu benim gözümde artık. Dudak kalemi Essence'in çok iyi bulduğum ürünlerinden, rengi tam gül kurusu ve dudakta çok baskın durmuyor, gerekirse bütün dudağa uygulama yapılabiliyor. Sürümü yumuşacık ve dudak kenarında asla topaklanma yapmıyor.


Hemen kullanmaya başladığım için, açmayı da unutmuşum resim çekerken ama rengi tam gül kurusu.

Alt dudağa özellikle baskın uyguladım, üst dudağıma uyguladığım gibi, kenarları biraz yedirerek, dudak ile tam bir bütünleşme sağlanıyor.

Ben bu rengi çok sevdiğim için neredeyse her rujla birlikte kullanıyorum. Essence kalemleri de mutlaka denemenizi öneriyorum. Sanırım 3.99-4.99 TL. gibi olan fiyatlarına göre son derece başarılı ürünler hepsi.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Dudak kalemi kullanmaya alışamadım bir türlü :( Essence kalemleri güzel ama belki ben de alırsam severim :)

    YanıtlaSil
  2. @güzellikkazanı.. ben de 4-5 sene öncesine kadar kullanmıyordum sonra Dior'da makyaj yaptırırken görevli bir uygulama yaptı resmen kendi dudaklarıma aşık oldum diyebilirim.. :-)) o gün bu gün kullanıyorum..:-)))

    YanıtlaSil