24 Eylül 2012 Pazartesi

I Love....

I Love... ürünleri bir süredir Gratis'lerde satılıyordu. Şimdi Watsons'a da gelmiş. Ben de Lip Gloss ve vücut kremi hastası olarak ürünleri denemek istedim. Önce Watsons'dan I Love...Rasberry&Blackberry lipgloss aldım. Kokusu çok güzel ve fazla yapış yapış bir his bırakmadı. Gerçi ben bütün lipglossları rujların üstüne parlatsın diye sürüyorum genel olarak, o nedenle rahat ediyorum. Bu arada hayatımda gördüğüm en yapış yapış hissi vere lipgloss Dior'un lipglossudur hayret verici olarak. 



Hem tek başına kullanıldığında, hem de başka bir rujun üstünde güzel duruyor bence. Dudakları da hafifçe dolgun gösteriyor.

İkinci olarak da Gratis'de satılan I Love.. Lemon&Limes'ın mini boy bir setini aldım. Sette yine lipgloss, duş jeli ve body butter bulunuyor. Malum limon kokan veya limonlu herşeye de bayılıyorum. Kokusu çok güzel, hele de duş jeli nefis kokuyor ama kalıcı değil. Body Butter ona göre daha kalıcı diyebilirim. 




Lipgloss konusundaki genel fikrim aynı, bu da aynı şekilde çok yapışkan değil ve güzel kokulu. Her türlü rujun üzerinde de hafif parlaklık vererek duruyor. Ayrıca bir de Vanilla Milkshake aromalı/kokulu olanı denemek istiyorum bu seriden.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. gloss sevmememe rağmen Rasberry&Blackberry olan o kadar güzel gözüküyor ki vallahi de alasım geldi:)

    YanıtlaSil
  2. @7-24makyaj.. ben şeker gibi kokan veya tadı öyle olan herşeyi çok seviyorum, o nedenle kaçırmadım tabi:-)))

    YanıtlaSil
  3. bende milkshake olanını kullanıyorum çok güzeller iyigünlerde kullan sende:)

    YanıtlaSil
  4. @MerveLeylak.. Gule gule kullan :)) merak ediyorum onu da..

    YanıtlaSil
  5. Limon kokusuna ben de bayılıyorum yaa kozmetikte.. Bu i love serisini de görüp görüp duruyordum da alıp denemek nasip olmadı henüz

    YanıtlaSil
  6. @DuyguUygun.. Gratisde minik setler halinde var benim aldığım hemn de fiyatı 9.50 ya da 9.90 olması lazım..

    YanıtlaSil
  7. Ben Kozmetikte limon kokusunu sevmiyorum pek :( Rasberry&Blackberry nin rengi harika görünüyor , hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. @sevda s. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  9. aldıklarınız hayırlı olsun bende milk shakeli olana bayıldım.Bişey soracağım fotoğrafları hangi programla kolajlıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. @selen.. Tesekkurler kolaji iphone instacollage app ile yapiyorum ve bazen de filtermania kullaniyorum

    YanıtlaSil