17 Eylül 2012 Pazartesi

Hafta Sonu Ojesi.. Golden Lady 14 Çilek kokulu..

Bu yazıyı dün sabah telefondan yazıp yollayacaktım, ama dediğim gibi bir sorun çıktı, resim kotasını aştın falan dedi ve postu yollamadı. Bu sabah da baktım, kayıt telefon harici hiçbir yerde gözükmüyor, oradan da yüklemiyor zaten. Neyse telefondan bir problem olduğu kesin, sonra bakacağım ona, şimdi kokulu ojemize bakalım. Bir önceki gün sürdüğüm çukulata kokulu oje kadar bile kokmadı bu çilek kokulu ki çilek gibi keskin bir kokunun daha iyi olmasını beklerdim. Sürerken biraz koktu, sonra da 1 saat falan kokmuş gibi yaptı ama sonrası kesinlikle yok. Yine diğeri gibi bunun da rengine diyecek yok, kolay sürülüp kolay kuruyan harika bir kırmızı, kırmızı sevenler bayılacaktır. ama kokmuyor kesinlikle yapabilecek birşey yok. Sürdüğüm iki oje de kokmayınca ben de FlorMar DuoChorome'lara geçtim zaten. Ama elimde daha kokulu ojelerden var, daha sonra devam edeceğim onlara. Tabi hepsi aynı olmayabilir, Pastel kokulu ojelerde yaşadık bunu.
Şimdi görsellere bakalım.



Ojenin rengi muhteşem de olsa kokulu oje diyebileceğim kadar aman aman bir koku duymadığımı belirteyim. Bir sonraki yazıda Pastel çukulatalı ile bir karşılaştırma yapacağım.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder