15 Ocak 2014 Çarşamba

Watsons alışverişi..

Yılbaşı öncesi operasyondan dolayı hiç bir yere gidip alışveriş yapamayınca ben de yılbaşından sonraki minik indirimleri değerlendirdim. 
Watsons Sweet Snuggles setlerde bir süredir gözüm vardı ama bir türlü alamamıştım. Hele de kokuları en sevdiğim vanilya, hot fudge çukulata gibi kokular olunca iki seti birden aldım. Setlerden duş jeli-vücut peelingi-vücut losyonu içeren 4.99 TL. 3 adet lip balm olan set ise 3.99 TL. ama ikinci üründe %50 indirim olduğundan bana 2 TL.'ye gelmiş oldu. Yani bunlar toplamda 7 TL. Bir de doyamadığım Balmi balmların nanelisini de aldım. Nane kokusundan hoşlanmıyorum ama yine de çok ağır olmadığı için kullanabilirim.

Lip balm setinin içindekiler.. Balmların bir tanesi 10 gr. çok fazla olduğu için bu balmlardan hediye çekilişleri için de ayıracağım tabi.

Duş jeli-scrub-losyon seti ise 60 ml.'lik ve 2 ay içinde bitiririm en fazla hepsini, tabi düzenli kullanırsam.

Artık bir dahaki indirime kadar ufak tefek merak ettiklerim dışında stoğa yönelik bir şey almayacağım diye karar verdim, bakalım ne kadar sürecek bu kararım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder