15 Şubat 2012 Çarşamba

Nars South Beach Illuminator


 Nars'ın ürünlerini çok seviyorum. Hatta bayılıyorum da denebilir. O nedenle bir ara Bağdat Caddesindeki mağazasından çıkmıyordum. Her hafta gidip ürünleri kurcalayıp, bir de makyaj yaptırıp dönüyordum. Tabi makyajı yaptırınca da beğendiğim 1-2 ürünü mutlaka alıyordum. Bu illuminator de uzun zaman önce aldığım ama ancak bitirebildiğim bir ürün. Bunu hafif makyaj yapacağım zaman yanağıma allık olarak, göz farı olarak ve ayrıca da göz farı bazı olarak bile kullandım. Bu illuminatorlerin başka renkleri de var ama ben aldığımda yanında bir adet de Nars'ın kuru yağından hediye veriyorlardı. O nedenle bu rengi almıştım ama sonradan da kullandıkça çok sevdim.




Şimdi bu ürün bitti ama bunun bir de minik deneme boyu bulunuyor bende. Bunu da yine yaptığım alışverişler sayesinde hediye etmişlerdi. Makyaj çantamdan hiç çıkmamasına rağmen bir türlü bitirebilmiş değilim bunu. Şimdi bunu bitirmeye uğraşacağımki yerine yenisini ve başka rengini hatta renklerini alayım.


Ürün kremsi yapıda yağsız ve çok güzel renk veriyor. Yanakta sağlıklı bir pembelikle parlıyor ve bence biraz da ıslak görünüm de veriyor. Ayrıca çantada yanında taşımak için de uygun bir ürün kokması, dökülmesi, bulaşması söz konusu değil. Yukarıda da yazdığım gibi hem allık, hem göz farı hem de far bazı olarak kullanabilirsiniz. Yeni rengini almak için sabırsızlanıyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder