16 Şubat 2012 Perşembe

Lila kutudan çıkanlar (devam)

Lila kutudan gelenleri denemeye devam ediyorum. Öncelikle dün gece Revigen Dökülmelere Karşı Şampuanı denedim. İlk kullanmaya göre karar vermek istemem ama saçımı yumuşak ve kolay taranır yaptığını söyleyebilirim. 


İkinci olarak denediğim ürün Marakkesh Argan Yağlı Saç Şekillendirici oldu. Bu ürün minicik bir tüpte ve çok az gönderilmiş. İlk önce bu kadarcık şey denemek için yetecekmi diye düşündüm. Ancak ürün sanki saçıma sürdükçe çoğaldı ve bütün saçımı kapladı. İlk defa saçıma bu kadar iyi uyan bir ürün bulduğumu söyleyebilirim. Çünkü saçımı gerçekten yumuşak ve parlak yaptı. Tabi bakım yapması konusunda bir deneme ile fikir belirtemiyorum. Ama en kısa zamanda bu ürünün tam boyunu denemek istiyorum.



3 gündür denediğim bir ürün de L'Occitane Aromachologie Relaxin Body Lotion oldu. Bacaklarım oldukça kuru ve nemsiz. O nedenle ürünü bol bol bacaklarıma sürüyorum. Çok nem verdiğini söyleyemem ama görünüşündeki kuruluğu aldı ve kokusu da fena değil. Ama kullanmak için tam boyunu almam. Daha önce Vanilya Club'ın kutusuyla gelen L'Occitane Cooling Hand Cream Gel ürününden ise çok memnun kalmıştım ve onu en kısa zamanda tekrardan alacağım zaten. Bu arada L'Occitane 50 TL. ve üzeri alışverişlere 75 ml.'lik vücut losyonu da hediye ediyor.



3 gündür kullandığım başka bir ürün de Cosmed'in yüz için Tüy Azaltıcı Serumu. Yüzüme lazer epilasyon yaptırmıştım. Ancak çok minik ve açık renk tüyleri lazer görmüyor biliyorsunuz. Bu ürünü belki o kalan ayva tüylerine faydası olur diye kullanıyorum. Vücüt için gönderilen ürünü kullanacağım yer yok, o nedenle onu denemesi için bir arkadaşıma vereceğim.


En son olarak da Durance'ın Antik Güller Koruyucu El Kremini 2 seferde kullandım. Ürün güzel nemlendiriyor ve kokusu da güzel ama onun benzeri pek çok ürün zaten şu anda bende mevcut. O nedenle bunun tam boyunu almayı düşünmüyorum.


Özetle bu ayki ilk Lila Kutumdan gayet memnunum. Inglot allığı ve Revigen  şampuanı da özellikle beğendim. Lila Kutu aboneliğim devam edecek.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder