5 Haziran 2014 Perşembe

Wet n Wild Walking on Eggshells palet incelemesi..

Günaydın. Wet n Wild'ın en meşhur, en övülen paletlerinden biri olan Walking on Eggshells'i daha Türkiye'ye gelmeden önce çok beğeniyor ve almak istiyordum. İlk alışverişimde de bu paleti stantda görür görmez hemen kaptım. Renkler tam yumuşak geçişli, günlük makyajlar için ideal. Hatta çalışanlar için yanında taşımaya da çok elverişli olduğu için kesinlikle ilk alınması gerekenlerden biridir sanıyorum.

3'lü palet, kaş altı-crease-göz kapağı bölgelerine sürülecek farlardan oluşuyor. Renkler yumuşacık ve yine duofiber fırçalar hariç tozutma yapmıyor.

Kaş altına şampanya rengi, crease bölgesine bronz tonlu bir kahve ve göz kapağına da parlak bir pembe renk düşünülmüş.

Benim uygulama yaptığım fırçalar sırasıyla The Balm give crease a chance, Sigma F82 ve Real techniques . Bu fırçalar ile hiç şaşmadan, harika uygulamalar yapılabiliyor.

Pigmentasyonu WW'Nin kullandığım diğer paletlerine göre daha orta seviyede bir palet,  ama bir bazla bütün gün hiç kıpırdamadan ve çizgilere dolmadan kalıyor. Bu açıdan da çok beğendim. Ayrıca dokuları yumuşacık olduğu için blending için de çok elverişli. Browbone rengi daha parlak/metalik, diğer ikisi ise daha mat görünüşlü duruyorlar.

3'lü WW paletlerin fiyatı 14.50 TL., bu fiyata çok uygun olduklarını düşünüyorum. Şimdiye kadar 3 adet WW 3'lü paletim oldu, diğer paletleri de alsam mı diye de düşünmüyor değilim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder