26 Haziran 2014 Perşembe

H&M Jumbo Lip Balmlar..

H&M'den yaptığım bir alışverişte bu devasa, jumbo lip balmları, lip balm hastalığına yakalandığım için almıştım. Boyutları bildiğiniz lip balmların 2 misli kadar ve kesinlikle bitmesine imkan yok. Fiyatları da bu büyükliğe kıyasla çok uygundu, 8-10 TL. gibi bir şey diye hatırlıyorum.
Biri narlı, diğeri ise kesinlikle dayanamadığım tek koku olan vanilyalı ama gel gör ki kendilerinin pek kokusu yok hatta tadı bile yok. Diğer lipbalmlarla mesela Nivea ile falan kıyaslarsak yapıları oldukça sert ve çok da nem vermiyorlar aslında.

Büyüklüğü işte bu kadar, kullan kullan bitmeyecek bir şey. Ben önce vanilyalı olanı kullanmaya başladım ama daha ufacık bir azalma bile yok kendisinde.

Çok nem vermediği için gece sürmeyi tercih etmiyorum, evde TV karşısında arada elime alıp zevk olsun diye sürüyorum hepsi o kadar.

Çok alınası bir ürün değil, zaten kalmamış sanırım, çünkü son H&M ziyaretimde bu balmlardan hiç görmedim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder