25 Haziran 2014 Çarşamba

Günün Ojesi Catherine Arley&nailart..

Günaydın. Catherine Arley ojelerin renklerini çok sevdiğimden hep bahsediyorum, bu sefer de yaza uygun neon bir pembe sürdüm ve üzerine de başarısız bir nail art çalışması yaptım. Aslında amacım kiraz veya çiçek deseni yapmaktı ama ikisinin arası bir şey oldu.
Ojelerin fırçaları uygun kalınlıkta, tırnağı kavrıyor ama dışarı da taşmıyor. bazı çok kalın oje fırçaları ile bu konuda sıkıntı yaşıyorum çünkü. Tırnaklarım dar olduğu için sürerken taşırıyorum.

Evet neye benzediğini ben de anlamadım, her şey olabilir.

Ama oje çok güzel, kıvamlı, pigmentli ve plastik bitişli bir oje. Sanırım 2 kat sürmüştüm ama kuruma süresi çok kısa.

Desen için FlorMar siyah nail art ojesini ve sanırım Essence'in yeşil bir ojesini kullandım.

Yarı çiçek, yarı kiraz olmuş bunlar ama tırnağımda fena durmadı. Tabi uzaktan tam olarak anlaşılmayınca gayet güzel duruyor.

Benim gibi bu kadar oje ve nail art meraklısının bu konuda bu kadar kabiliyetsiz olması resmen haksızlık. neyse çalışmalarım devam edecek tabi, yılmak yok.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder