18 Haziran 2014 Çarşamba

Haftasonu ojesi Catherine Arley ..

Günaydın. hafta sonu sevgili Derin ve Hilal'in daveti ile Ankara'da #sumakeupevent'de idim. Çok iyi vakir geçirdim ve harika insanlar tanıdım ama bu event ayrı bir yazı konusu olacak, önce hafta sonu ojelerimden bahsedeceğim.
Hafta sonu için Catherine Arley'nin en sevdiğim rengi olan 79 numara kırmızısını kullandım. İşaret parmağıma ise Pastel nude ojelerden birini (ismini hatırlayamadım) sürüp, FlorMar siyah, ince fırçalı nail art ojesi ile karolaj yaptım. 

CA ojeden daha önce de bahsetmiştim, 2 katta rengini veren ve 2 güne kadar da kalıcı bir oje. Daha sonrasını bilemiyorum çünkü daha fazla durmadı tırnaklarımda. 

Bu arada Pastel'in  daha önce burada bahsettiğim bu nude serisi gerçekten de beklediğimden iyi, bu sürdüğüm ve adını hatırlayamadığım Rose isimli renk kadar pigmentli değil ama yine de çok hoş ve temiz bir görüntüsü var. Ayrıca da çok dayanıklıymış. 

Ankara maceralarımı ayrıca instagram hesabımdan da takip edebilirsiniz. Ankara'da yaptıklarım ve aldıklarım (evet alışveriş yaptım ne yapayım sadece orada olan bir marka var ama) bu hafta içinde blogda olacak.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder