25 Haziran 2014 Çarşamba

Wet n Wild Nutty tekli far...

Wet n Wild Gratis'e geldiğinden beri sevdiğim renklerde bütün 3'lü, 5'li ve 8'li paletlerini topladım ama tekli farlardan hiç almamıştım. Aslında bu tekli farlar içinde en meşhuru da Mac Brule'ye dupe gösterilen Brulee isimli mat bej far, ben onu almadım ama yine en sevilen farlardan biri olan Nutty'e şans verdim.
Minicik bir far, yine dandik ama çok zor açılan bir plastik ambalajı var.  Açarken kesin tırnağım gidecek bir gün bakalım..

Rengi yine benim favori renklerimden, kahve-taupe ama içinde hafif ışıltılı bir pembelik de bulunuyor. 

Diğer paletlerdeki farların bazıları gibi alırken hafif bir tozlanma yapıyor. Bunun çaresini de farı karıştırma fırçası ile değil de Sigma P82 gibi küt/yuvarlak uçlu ve tok bir fırça ile almakta buldum. Bu şekilde far kesinlikle tozutmuyor ve gözüme sürerken de dağılmıyor.

Renk içinde yine hafif geçişler var, ışığa göre metalik veya ışıltılı da duruyor. Zaten içinde parlaklık var ama sim yok. Gündüz makyajı için çok tatlı bir renk. Pigmentasyonu çok yüksek değil ama kalıcılığı günü kurtarır seviyede. Tabi altına da daima bir baz sürüyorum.

Bu fara bayılmakla birlikte Brulee'yi alıp almamakta hala kararsızım. Sanki o daha çok tozlanma yapacakmış gibi geliyor bana ama yine de kendimi tanıyorsam yakında pes edip onu da alırım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder