17 Ekim 2014 Cuma

The Balm Nude Dude palet..

Gratis'in yaptığı Kurban Bayramı indiriminde yaptığım alışverişten burada bahsetmiştim. Bu alışverişin tabi sonradan en sevdiğim parçası da son anda almaya karar verdiğim The Balm Nude Dude palet oldu. Zaten Nude Tude paletimi de bulamadığım için bu palet bana bonus oldu arada.
Bütün The Balm ürünleri gibi kalın karton ambalajının yine kartondan bir koruyucusu var ve üzerinde de tatlı bir pin-up kızı yer alıyor.



Ama pin-up kızları ile ilgimiz burada bitiyor ve yerine yakışıklı ve kaslı erkekler geliyor bu seferki palette. Renkler kesinlikle Tude'a göre daha değişik, daha ışıltılı ve bence daha baskın renkler. 

6 ışıltılı, 6 mat renk var. Renklerin hepsinin pigmentasyonundan memnun kaldım. Sürerken biraz tozlanma yapıyor ama gözümde herhangi bir dökülme yaşamadım. 

Fearless şimdiden her makyajda baz olarak kullandığım joker bir renk oldu, üstelik bu farın yapısı daha sert, o nedenle tozlanma olmuyor. Zaten tozlanma daha çok ışıltılı olan renklerde var.

Bu paleti almama sebep olan iki renk de burada işte, flirty ve funny. Bu arada diğer palette bütün isimlerin "S" ile başlaması gibi bunda da bütün isimlerin "F " ile başladığını da fark etmişsinizdir. Ayrıca yine esprili bir şekilde yakışıklılarımızın  özelliklerini tanımlayan sıfatlar seçilmiş.

Diğer palette, hatta bütün paletlerde yer alan çift taraflı fırça burada da var. Bu fırçayı ancak kaş doldurma için kullanıyorum ben. 

Bütün renkleri tek tek swatchlamadım, görmekten bıkmışsınızdır ama en sevdiğim iki rengi değişik ışıklarda göstermek istedim.
Funny ve flirty güneş altında daha ışıltılı hatta metalik görünüyor.

 Gölgede bile flirty'nin içindeki altın rengi geçişler bariz şekilde belli ve bu geçişe gerçekten bayıldım ben. Her türlü makyajda kullanılabilecek bir renk olmuş bu bence.

Sonuç olarak %50 indirimi ile 29.90 TL.'ye aldığım bu palet favori malzemelerim arasına girdi bile. Bu bayram indiriminde arayan çoğu kişi paleti bulamadı ama bir sonraki indirime rafların daha dolu olacağını sanıyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder