29 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni Alışveriş..

Merhaba. Tatile çıkmadan önce son bir büyük alışvetiş yaptım ve uzun süredir aklımda olan bazı şeyleri aldım. Bunların detaylı yazıları ben kullandıkça gelecek. 


2 hafta önce katıldığım Kiehls lansmanında aklımda kalan Overnight Biological Peel'i nihayet dün Buyaka AVM içindeki Kiehls'den aldım ve hemen denemeye başladım. Ancak haftada 1-2 kullanılan ürünün yazısını iyice deneyip 1 ay kadar sonra yazacağım. Onun dışında yine istediğim Mac Paint Pot Constructivist (çukulata aşkına), Clinique Chubby Stick Göz Farı Fuller Fudge, Essence Sun Club 01 numara, Essence' cici renkli maktaj çantadı ve Sephora pudra fırçası aldım. Bayramdan sonra hepsini tek tek yazacağım. Yorumlarınızla en merak ettiğiniz ürünü söyleyebilirsiniz, ona öncelik veririm.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder