22 Mayıs 2013 Çarşamba

Riri Woo vs. Ruby Woo...

Mac Riri Woo'nun klasik Ruby Woo'ya olan benzerliği çok konuşuldu tabi, benim Mac'dan ilk aldığım rujlardan olan Ruby Woo yapı olarak oldukça mat ve tam kırmızı bir rujdur. Sürümü Riri kadar zor değil ama dudakta duruşu yine yapıştırılmış gibidir.

Ambalaj olarak aynı, Mac Rihanna için ayrı bir ambalaj düşünmemiş diğer bazı koleksiyonlarda yaptığı gibi.

Renkleri arasındaki çok az fark hemen kendini belli ediyor.

Hatta güneş ışığında daha da belli. Ruby Woo kesinlikle biraz daha koyuca ve bence biraz da turunculuk var içinde. 


Riri daha mat, daha kırmızı ve daha soğuk bir ton.


Renkleri burada neredeyse aynı gibi ama dudakta duruşu hiç de öyle değil.

Dudakta duruşunda bariz fark var.  Bir de Riri'nin matlığı dışarıdan hiç belli değilken, Ruby uzaktan ben matım diye bağıran bir ruj.

İkisinin de altına hem renk hem de nemlendirme açısından en yakışan ve kurtarıcı olan Essence Oz koleksiyonundan Glinda the Good isimli renkli lip balmı öneriyorum. Hem dudağı nemli tutuyor, hem de rengi yumuşatıyor. Ben her iki ruju da aldığıma pişman olmadım, her ikisi de favorilerim arasında ama illa bir tanesini seç derseniz de şu anda sanırım yine Ruby Woo'yu seçerim.
Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder