15 Mart 2013 Cuma

Günün Ruju.. Alterra Berry Brown..

Dün akşam Nişantaşı City's AVM'de Lush'ın düzenlediği bir tanıtım-blogger etkinliği oldu. Bendeniz de ilk defa böyle bir etkinliğe katıldım, çok güzel geçti ayrıca bahsedeceğim ayrıntılı olarak. Ama Nişantaşına hazır yolum düşmüşken Rossmann mağazasına da uğramadan olmazdı tabi, netice olarak iki Rossmann'da bana çok yakın değiller. O nedenle hazır oraya kadar gitmişken fırsatı değerlendirmek istedim. 30 dakika içerisinde hemen kısa bir tur attım, birkaç parça şey alabildim. Dün akşam geç geldiğim için düzgün ve toplu fotoğraf çekemedim, o işi hafta sonu halledeceğim ama teker teker de aldıklarımı yazmaya başlamak istedim. 

Alterra markasını hiç denememiştim, denemek için 2 tane ruj aldım. Birincisi resimlerde açık kahve gibi çıkmış ama daha çok koyu bir gül kurusu olan 05 numara Berry Brown. Sürümü güzel ama nemlendirme özelliği biraz eksik. Sık sık tazelenmezse kuruma yapıyor. Tazeledikçe dudağı nemlendiriyor ama o nem hissi kısa sürede geçiyor.


Rujun rengi tam dudağımda görüldüğü gibi, resimlerde niye o kadar kahve çıkmış hiç anlamadım. Bu güneşsiz havaların azizliği işte malesef...

Fiyatı 6-7 TL. gibiydi, bu fiyata fena değil gibi. Neyse ki Rossmann bana çok yakın değil, yoksa Gratis gibi oraya da bir servet bırakabilirdim. İncelenecek, mıncıklanacak çok şey var.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Rujun rengine bayıldımm. Ama yine kurutuyor gibi.. Ben o konuda MAC rujları tek geçiyorum...

    YanıtlaSil
  2. @demettokgöz.. mac renklerin yeri ayrı ama onlar da çok kurutur dudağı..:-((

    YanıtlaSil