15 Ocak 2013 Salı

Günün makyajı..

Bir de çabuk tarafından günün makyajı yazısı yazmak istiyorum. Acele ediyorum çünkü saat 18.00'de dışarı çıkacağım yine. Bugünün makyajında yine daha önce bahsettiğim Dior paleti kullandım. Bütün pudra, kapatıcı, far hepsi oradan. Allık olarak Benefit Hervana'yı kullandım. Göz kalemi Mac ve mascara da Alix Avien DNA mascara. Bu mascaradan da ayrıntılı bahsedeceğim daha sonra. Ruj olarak da Nars Blonde Venus isimli nude ruju kullandım ki bu ruj favorimdir. Dudak kalemi olarak Dior var.



Söylemeyi unuttum, göz kapağıma ağırlıklı baz olarak dün gösterdiğim Sephora tekli farı sürdüm. Oldukça az kullanmış olmama rağmen, simler çok belirgin oldu ama kötü durmadı. Göz pınarına da çok lazımmış gibi extra aydınlık vermesi için Nars Goddess sürdüm. Bence fena olmadı, umarım siz de beğenirsiniz.
Sevgiler.

8 yorum:

  1. Ben bu makyajda en çok ruja bayıldım! Nars rujlarının methini çok duyuyorum bu tonlara da ayrı bir bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. @7-24makyaj.. bu benim favorimdir bütün rujlar arasında.. üstelik yarı mat yapıda olmasına rağmen de dudağımı kurutmaz..

    YanıtlaSil
  3. rujun rengi çok güzel duruyor

    YanıtlaSil
  4. @kozmetikperisi.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. abla makyajın oldukça doğal ve hoş olmuş maşallah göz altında bir tane çizgi bile yok acaba göz kremi olarak hangi markayı kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  6. @selen.. Göz altı çizgilerinden çok morluk sorunu var bende o yüzden resmi biraz beyazlatıyorum çizgi bakımı için göz altını nemlendiren kremler iyidir ben lancome da kullandım neutrogena da yaşına göre seçebilirsin

    YanıtlaSil
  7. merhaba, yes to carrot tan çok memnun kaldım, mutlaka denemelisin.

    YanıtlaSil
  8. @missinem.. teşekkür ederim hemen not aldım bu tavsiyeyi..

    YanıtlaSil