26 Kasım 2012 Pazartesi

FlorMar Makyaj Bazı..

Bu bazdan sanırım daha önce de söz etmiştim ama hakkında bazı şeyler daha söylemek istiyorum. Bazı yaklaşık yarısına kadar kullanmıştım ki pompaya ürün gelmemeye başladı. Ben de içini açıp baktım ki pompası kısacıkmış. Hadi dedim ters çevireyim bir süre ama ters ya da düz ürün kesinlikle pompaya gelmiyor. Ben de gidip mağazasında bu sorunu söyleyeyim dedim. Oradaki görevli de yüzüme tuhaf tuhaf baktıktan sonra evet dedi biz de aynı sorunu yaşıyoruz ama ters çevirip şişeyi sorunu çözüyoruz. E be kızım yani madem böyle bir sorun var biliyorsun da niye firmaya geri bildirim yapmazsınız anlamıyorum. Şimdi artık o ürünü bir daha taş çatlasa almam ki memnunum da kendisinden ayrıca. Şu anda her sabah ürünün pompasını çıkarıp Starbucks'dan sırf bu işlem için yürüttüğüm  tahta karıştırma çubukları ile ürünü çıkarıyorum. Hem hijyenikliği gitti ürünün hem de sonuna kadar kullanamayacağım. E şimdi ben bir daha bu ürünü niye alayım değil mi? Bir de bana e siz de ters çevirin şişeyi diye akıl öğretiyorlar. Sanki benim aklıma gelmemişti bu. Ama bu şekilde kullandıktan sonra ne fayda değilmi?


Pompanın kısalığı burada görülebiliyor ve ürün kesinlikle, ne yaparsam yapayım pompaya gelmiyor artık. Yakında kullanmayı bırakmak zorunda kalacağım. Sırf tüp değil pompalı diye almıştım bunu, bu da fos çıktı.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Ne kadar saçma sapan yapmışlar. Bir de bu süper satış görevlileri sayesinde bazı ürünler hakikaten müşteri kaybediyorlar.

    YanıtlaSil
  2. @makyajlı haller.. satış görevlisinin o çok bilmişliği beni deli etti zaten.. sanki o ürünü ters çevirip kullanmak çok doğalmış gibi söyledi ya sinir oldum.. hakikaten o ürünün potansiyel alıcısını kaybettiler yani..

    YanıtlaSil
  3. O kadar kısa pompa mı olurmuş.Heralde boru masrafını kısmak istemişler:)
    Bende bakıyrodum bu baza ama pratiklik benim için çok önemli.Flormar baz benim işimi göremez:)

    YanıtlaSil
  4. pompalı ürünün pompasının kısa olması, şaka gibi birşey herhalde...

    YanıtlaSil
  5. Bence iade etmeli, "ters çevirmeye mecbur değilim; sırf bu ambalajı için almıştım" demeliydin. :)
    "Kalan yarıyı da bu yeni tüpten kullanıp size getireyim; siz her ikisinin de kalanını ters çevirir turşusunu kurarsınız" deseydin. :)
    Ayy birden sinir geldi bana! :D
    Kendimi bir an , orada, o konuşmalara maruz kalırken hayal ettim ve orada olmadığım için, görevli personel adına sevindim birden. :)

    YanıtlaSil
  6. Flormar istediği kadar koleksiyon çıkarsın. Mağaza ve kiosklarındaki manasız bakışlı satış danışmanları var olmaya devam ettikçe daha çok müşteri kaybeder.

    YanıtlaSil
  7. @shaynaMB.. evet ben de yeniden alamayacağım bu durumda..sabah vakit kaybı oluyor benim için..
    @pinkyfashion..avon gibi markalar bile bu pompalı ürün işini şahane yapıyor..
    @Tannesi.. mağazadaki satış görevlisine bağırmak istemedim o anda.. daha üst kadro biri olsa söyleyeceklerim farklı olur ama..
    @Audrey..aynen bütün bildikleri müşterinin başına rahatsız edecek şekilde dikilip ürünü satmaya çalışmak.. ama öyle olunca da kaçıyorum ben mağazadan.. sırf musallat olmasınlar diye bb kremi bile deneyemedi doğru düzgün..

    YanıtlaSil
  8. Benim bazım şu an sizinkinden daha az kaldı ama yine de çalışıyor. Bilemiyorum belki sizinki problemli çıkmıştır.Belki kullandıkça yukarı çıkma sistemi bozulmuştur ondan yetişmiyordur borusu. Dediğim gibi bende öyle bir sorun olmadı

    YanıtlaSil
  9. @öylesinebiri.. tabi olabilir ama mağazalarda sorduğum satış görevlileri de aynı sorun yüzünden ürünü salladıklarını, ters tuttuklarını falan söylediler bu nedenle tek sorun benim şişemde değil diyorum..

    YanıtlaSil