2 Ekim 2012 Salı

Boyalı saçlar için şampuan sorunsalı

Uzun zamandır saçlarımı aralıksız olarak kızıla boyatıyorum. Tabi kızıla bir kere boyandığı zaman artık saçınızı yıkamak değil, kuru temizlemeye götürmek gerekir. Özellikle de yazın deniz, güneş, kremler derken saçımı boyatmamla akması bir oluyordu. Ben de boyatmadan bekledim bir süre ve yaklaşık 3 hafta önce yeniden kızıla boyattım. Boyatır boyatmaz da elimde bulunan Toni&Guy boyalı kızıl saçlar için olan şampuanı kullanmaya ve saçıma başka da hiçbir şey sürmemeye başladım. Sonuçtan oldukça memnunum, şu ana kadar akıp, sararacak olan saç neredeyse aynı kaldı.

 Bu ilk boyandığı anda..

Boyandıktan  2.5 hafta sonra yani bugün yapay ışık altında görünen renk.

 Doğal gün ışığında görülen renk..

Bundan sonra kullanacağım tek şampuan budur.

Saçın rengini değiştirmeden, sanki tonu açılmış gibi geliyor bana.. Sizin fikriniz nedir acaba?? 
Sevgiler..

4 yorum:

  1. bende bu kadar açık bir tonu olmasada kızıl kullanıyorum saçlarımı ve bir daha ki boya dönemime kadar yaklaşık 3 hafta mutlaka boyam akıyor ,renk olarak istemediğim bir görüntü oluşmuyor sadece üzerimden kırmızı boya akmasını sevmiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  2. @rebeltakipte..evet bu kırmızı boyamak sorunu bende de oluyor malesef.. ilk hafta yastıklar havlular mutlaka boyanıyor biraz..

    YanıtlaSil
  3. @audrey saç rengin muhteşem olmuş bence hiç değiştirme... ayrıca 2.5 hafta geçmesine rağmen kızılın hiç solmamış , hatta daha da canlı bi kırmızı olmuş bence. ÇOK BEĞENDİM.

    YanıtlaSil
  4. @senabilen..şampuan iyiymiş gerçekten bundan sonra odur kullanacağım şampuan..

    YanıtlaSil