11 Haziran 2012 Pazartesi

Nihayet bitenler..

Bitenler yazısı yazmak çok sık kısmet olmuyor. Ama bir süredir epey bir ürün bitirmiş bulunuyorum. Ürünlerin bazılarını çok uzun zamandır kullanıyordum, bazıları deneme boyu, o nedenle bitti, bazılarını da çok sık kullandığım için bitirebildim.



Canım Dior 5'li göz farım ve iki renkli allığım. Uzun uğraşlar sonucunda bu kadar bitirebildim. Eh buna da şükür diyorum. Biraz daha kullanır atarım. 



Bu allığı çok severek kullanmıştım. Ama yine almam hem çok pahalı hem de çok benzer renklerim var artık.


İlk aldığım Dior 5'li göz farım. Mat renklerden oluştuğu için çok severek kullanmıştım. Artık çok benzerleri mevcut.

 
Nuxe body Scrub kutulardan biriyle gelmişti. Kullandım ama çok memnun kaldım diyemem.Sephoranın body scrubları hem daha güzel kokuyor hem de daha yumuşak yapıyor.
 

Canım Çilekim açıkken getirtmiştim 3 Tl miydi neydi. Nasıl bereketli çıktı ancak bitti.


Hergüne bir oje mottosunda neredeyse her hafta da bir aseton biter hale geldi. Evde dolu yedeği var. Flormar aseton çok aman aman iyi çıkarmıyor ama en iyi kokan olduğu için bırakamıyorum. Tavsiye edebileceğiniz varsa daha iyi bir marka denemeye hazırım.


Mayıs ayında Buyaka Kiehls'den yaptığım alışveriş sırasında verdikleri deneme boyu gündüz kremi. 20 gündür falan kullandım bitirdim sanırım.


Hassas ciltler için serum. Bunu da başka bir cilt ürünün yanında hediye vermişlerdi. Nihayet bitti.

Watsons deodorant. Hergün kullanıldığı için çok kısa sürede bitti. Fiyatı uygun, kokusu da fena değil ama evde kullanılmayı bekleyen daha çok deodorant var.

İşte bu son zamanlarda bitirdiklerim bunlar. En kısa zamanda yeni ürünler bitirmeyi planlıyorum. 
Sevgiler..

2 yorum:

  1. ürün bitirmek, hele hele far allık vs.. büyük başarı. Ben bırak bitirmeyi henüz delik açmayı bile başaramadım. Darısı başıma artık =)

    YanıtlaSil
  2. :-)) yıllardır kullanıyorum o dior farları ve allığı ben.. bitmek bilmiyorlar hakikaten .. bide çok malzeme olunca sıra gelmiyorki bitsin..

    YanıtlaSil