11 Mayıs 2012 Cuma

Time Balm Primer

Dün akşam aslında The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici almak üzere gittiğim Gratis'den Time Balm Face Primer alarak çıktım. Bu aralar gerçekten fondöten ve baz manyağı oldum. hangisini görsem kendimi tutamayıp alıyorum. Tabi evde kullanılacak yığınla baz oldu şimdi. Time Balm'ı bugün hemen taze taze kullandım. Tabi karşılaştırma yapmak üzere de elimde ürün olunca iyi oldu.
Öncelikle ürünü hem makyaj altına baz olarak hem de makyaj üstüne matlaştırıcı olarak uygulayabilirsiniz. Pastel'in ve Benefit'in de benzer ürünleri elimde bulunuyor, daha önce bahsetmiştim. Pastel'in ürünü piyasada bulunanların en ucuzu şu anda. Fiyatına göre de oldukça iyi bir ürün. Time Balm Primer ise Pastel'e göre daha az kıvamlı bir ürün, sürmesi dağıtması, emilmesi daha kolay oldu. Makyajımı bitirdikten sonra da denemek için biraz göz kapaklarıma da sürdüm, farın parlaklığını anında aldı ve düzgün bir görüntü sağladı.


Ambalajı da çok tatlı pembe pembe..


İçinde vitaminler A, C ve E varmış. Makyaj altına kullanılabileceği gibi tek başına da cilt düzgünleştirmek ve yumuşatmak için de kullanılabilirmiş.

Saymış da saymış ama hangileri zararlı bilemiyorum ben..  



Böyle yumuşak, şeffaf bir görüntüsü var ve dediğim gibi ciltte hemen dağılıveriyor.

Fiyatı 48 TL. , piyasadaki diğer örneklerine göre fena değil fiyatı aslında çünkü ürün 30 ml. ve gerçekten bir damlacık kullandım bütün yüzüme. Kesinlikle Benefit, Nars gibi markaların primerlerine göre de fiyatı uygun. Eğer elinizde primer yoksa ve yaz günü cildiniz parlamasın istiyorsanız kullanabilirsiniz. The Balm Gratislerde satılıyor ve şu anda bütün cilt ürünlerinde % 20 indirim var.
Pazartesi mascara ve kırmızı ruj dosyalarını açacağız bu arada. Herkesin Anneler Günü kutlu olsun. Annenize hediye alırken kendinize de hediye almayı unutmayın , ben kesinlikle öyle yapacağım.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Merhabaa ben geldiim:))

    Ben de uzun süredir Nars Orgasm Illuminator kullanıyorum. Pek memnunum ancak bunu da çok merak ettim açıkçası. Güle güle kullan.

    Bu arada blogumda bir Ayakkabı Çekilişimiz var 14 mayıs son gün. Takipçilerinden katılmak isteyen olursa beklerim, seni de:))
    http://papis-style.blogspot.com/2012/04/papis-style-ve-brand4me-isbirligiyle.html

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin cok memnun oldum geldigine ben de izliyorum blogunu haberim var tesekkur ederim canim..

    YanıtlaSil
  3. cok merak ettım bende..tesekkurler bılgılendırmen ıcın sevgıler

    YanıtlaSil
  4. ben teşekkür ederim canımm..

    YanıtlaSil