25 Nisan 2012 Çarşamba

Benefit Mr. Feelgood baz..

Şimdi size elime daha bu sabah taze taze ulaşan bir ürünü tanıtmak istiyorum. Bu bazdan bana daha geçen cuma gittiğim ve size de dün uzun uzun anlattığım sevgili Oya Hanım bahsetti. Malum bir sonbahar kadını olarak mat renklerin bana uygun olduğunu öğrenmiş bulunuyorum ve tabi (malesef!!) buna makyaj renkleri de dahil. Bu nedenle Oya Hanım da bana elinde bulunan matlaştırıcı bir ürün konusunda bilgi verdi. Meğer ürün Benefit'e aitmiş. Ben de ürünü acilen o sırada Amerika'da bulunan bir tanıdığımdan istettim ve ürün de bu sabah elime geçti.




Ürün böyle çok tatlı, minik bir teneke kutu içerisinde geliyor.  Ürünü önce sadece matlaştırıcı olarak  algılamama rağmen makyaj üstüne kullanılabildiği kadar, makyaj altına da cildi pürüzsüzleştirmek ve ince çizgileri yok etmek için baz olarak da kullanılabiliyor. Ayrıca içinde C vitamini de varmış. Ben gelir gelmez ürünü göz altlarımda ve rujumun üstünde denedim. Göz altında verdiği his güzel bir pürüzsüzlük ve ruj üzerinde de hafif bir matlık veriyor. Ürün 24 gr.'lık ambalajda geldi ve sanırım uzun bir süre dayanacak gibi. Ürün Türkiye'de satılıyormu bilmiyorum,en kısa zamanda araştırıp, bilgi vereceğim. Burada satılıyorsa buradan yoksa da Amerika'dan  en kısa zamanda kendisini yedeklemeyi düşünüyorum.



Ürünün içinde minik bir de sünger var, ister bu süngerle isterseniz de parmağınızla uygulamayı yapabiliyorsunuz.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Çok güzel tatlım ,anlatım harika olmuş. ABD'den yedekleyeceğim zaman haberleşelim canım ;)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.. daha fazla bilgi edindiğim zaman haber vereceğim..

    YanıtlaSil
  3. Twitterdan BenefitTurkey 'den sorabilirsin aslında hemen cevap veriyorlar her soruya:)

    Bu arada blogumda AYAKKABI hediye çekilişi var. Katılmak isteyenler olursa beklerim.
    http://papis-style.blogspot.com/2012/04/papis-style-ve-brand4me-isbirligiyle.html

    YanıtlaSil