9 Nisan 2014 Çarşamba

Ulric De Varens Parfüm...

Günaydın. Sevgili Sevinç'in güzel davetinde sponsor firmalardan biri de Türkiye'ye yeni giren parfüm markalarından biri olan Ulric De Varens'in güzel parfümlerini hemen kullanamamıştım. Elimde açık durumda olan parfümlerin bir kısmı bitince sıra ancak bunları kullanmaya geldi. Ama benimle aynı etkinlikte yer alan arkadaşlarımın bazıları kullanmaya başlamışlar ve çok da memnun olduklarını hatta yenisini bile aldıklarını söylediler.
Etkinlikte markanın Divine-Issime ve Mini-Love isimli parfümleri verilmişti, Önce Divine-Issime'yi kullanmaya başladım, Love'ı da deneyebildim. 

UDV Türkiye'ye 2013'ün ocak ayında gelmiş ve o zamandan beri Gratis,Watsons ve Rossmann şubelerinde satışta bulunuyor.  Markanın amacı ise muhteşem Fransız kokularını uygun fiyatlar ile tüketici ile buluşturmak. 

Mini serisi benim de çok sevdiğim meyve kokularından oluşuyor ve oldukça kalıcı, denedikten sonra bunu yaz ayları için ayırdım. Divine Issime ise oryantal vanilya kokusu olarak tanımlanmış ve  paçuli, yasemin, tonka ve portakal çiçeği özleri içeriyor. Kokusu oldukça kalıcı, ben gün içerisinde bir kere tazeliyorum. Ayrıca Divine serisinin şişe tasarımları da özel ve Thierry de Baschmakoff’a ait. 
Özellikle değişik parfüm arayanlar için UDV serisine bakmalarını öneriyorum, Gratis, Watsons ve Rossmann mağazalarında set olarak da bulunuyorlar.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder