7 Nisan 2014 Pazartesi

Rimmel London Color Rush kalem rujlar..

Watsons bu sefer bize baya bir güzellik yapıp Rimmel London color rush kalem rujları getireceğini duyurunca, kalem ruj aşığı biri olarak çok sevindim ve hafta sonu 2 gün içinde 2 Watsons mağazası ziyaret edip bütün renkleri de görüp bu ikisinde karar kıldım.
Pembe olan 220 numara rumour has it,  nude olan ise 710, drive me nude isimli renkler. İlk rengi aldıktan sonra sevdiğim için gittim ikinciyi de aldım. Fiyatı 15.50 TL. galiba.

Pembe, yani rumour has it biraz fosforlu, tam yaz rengi, diğeri ise nude ötesi bir renk herşeyin altına baz olarak da sürülebileceği gibi tek başına da dudakta hafif bir renk sağlıyor.


Swatchları güneş ışığında yaptım, içlerinde ışıltı yok ama mat değiller.

Rumour has it..

Drive me nude..

Kalıcılıkları fena değil, bir şey yemeden içmeden dayanıyor baya, hele dudak yalamayan kişiler için hiç bozulmadan kalacaktır. Bir şeyler yediğimde de ruj epey bir hafiflemekle birlikte dudağımda yine de belliydi ama bu durumda tabi kuruluk hissi verdi artık ve tazelemek gerekti. Zaten bu kalem rujların özelliği de kolayca tazelenebilmeleri. Dudakta ağırlık yapmıyorlar ve çok kusur göstermiyorlar. Pigmentleri özellikle rumour has it için çok başarılı, nude olan için ise orta karar diyebilirim tek sürümde daha hafif, üzerinden ikinci defa geçerseniz biraz daha yoğun bir renk elde ediliyor. Genel olarak mint kokulu/tatlı kalem rujların aksine bunlar bariz karamel kokuyorlar. Tabi ben bayıldım ama koku sürülürken çok net hissediliyor, bir süre sonra geçse bile kokulu ürünlerden hoşlanmayanları rahatsız edebilir. Sevdiğim kalem rujlara yenileri eklendiği için ben çok mutluyum, size de hoşunuza giden rengi varsa tavsiye edebilirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder