16 Nisan 2014 Çarşamba

Jo Malone Hand&Body Peeling...

Bugün blogda İngiltere günlerimden tanıştığım, o zaman bile çok sevdiğim bir marka olan Jo Malone var. Daha önce yine yurt dışı seyahatlerimde parfümlerini kullanmıştım ancak cilt bakım ürününü ilk defa deniyorum. Beni bu muhteşem ötesi ancak aşırı pahalı el ve vücut peelingini almaya iten şey arkadaşımın denemem için minik bir kap içinde getirdiği peeling  oldu. O zamandan bu yana bunu almak için ölüp bitiyorum. 
Ancak bu kadar büyük olduğu konusunda hiç bir fikrim yoktu gerçekten, kendisi tam 600 gr. biraz sıksalar 1 kg. olacakmış neredeyse. Tabi hemen bu kadar koca şey bozulmaz mı dedim satış görevlisine ama bozulmazmış ve zaten ürün de genelde 1 sene içinde bitiyor dedi. 1 senede bunu ancak vücuduma da kullanırsam bitirebilirim diye düşünüyorum. Yine de o kadar az miktarı yetiyor ki biteceğe benzemiyor.

İçinde E vitamini, Shea yağı, organik esmer şeker ve bir çok değişik bitki yağı var. Kokusu çok hoş, baskın koku limon aroması ve bana hiç ağır falan gelmiyor. Peeling yapılıp, eller durulandıktan sonra çok hafif bir meyve kokusu kalıyor elinizde.

Kutunun içi şu şekilde dolu ve o kadar yoğun bir ürün ki çok az az kullanmak gerekiyor. Zaten tanecikleri öyle çok mikro boyutta değil, cildi tahriş etmemesi için ovalayarak, az miktarlarda alarak uygulama yapılması lazım. Ben şimdiye kadar sadece ellerim, tırnaklarım, dirsek ve dizlerim için kullandım. Bu 3 bölgede de sonuç muhteşem oluyor. Ellerim bildiğiniz pamuk gibi oluyor ve o kadar da nemli kalıyor ki üzerine bir daha nemlendirici sürmek bile gereksiz kalıyor. Ellere 3-4 günde bir, dirsek ve dize de ihtiyaca göre her gün ya da 2 günde bir uygulama yapabilirsiniz.

Şu kadarı 2 el ve tırnaklar için yeterli, ürünü güzelce ovalayıp, yedirerek tırnak etlerime, parmaklarımın kenarlarına, dirsek ve dizlerime uyguluyorum. Sonra istenirse eller ovalamadan durulanabilir, hatta ben bazen durulamıyorum bile, o tanecikli kısmı elimden peçete ile alıyorum. Ancak o zaman elde biraz yağlı bir his kalıyor ve emilene kadar o his gitmiyor. Durulanırsa yağlı his tamamen gidip, sadece o pamuk hissi ve nemi kalıyor. Hele dirseklere verdiği yumuşaklık hissi mükemmel. Yatarken de direk shea yağlı bir kremle dirsek, diz ve eller beslendiği zaman bir süre sonra farkı göreceksiniz zaten. 

Jo Malone'un parfümlerini de daha önce kullanmıştım, inanılmaz güzel kokarlar ve kalıcıdırlar. Hatta yeni bir parfümünü de gözüme kestirdim ama kararlıyım en az 3 parfüm bitmedikçe yeni parfüm yok bana. Kesinlikle high-end bir marka ve İstanbul Anadolu Yakasında ilk mağazasını da Akasya AVM içinde açtı. Bir peelinge niye bu kadar para döktüğümü sorarsanız da el ve dirseklerime verdiği yumuşaklığı başka hiç bir üründe bulamadığım için diyebilirim. Hele masa başında çalışıp, bütün gün dirsekleri masaya dayanmaktan sertleşen arkadaşlarım bu ürünü denerlerse farkı göreceklerdir. Mağazada bir kaç ürün daha beğendim, ancak bu kadar pahalı ürünler için tester bulunmaması canımı sıktı biraz. Bu peelingi bile arkadaşım bana denemem için vermeseydi, güvenip de alamazdım. Jo Malone'un bile bu tester işine önem vermesi gerekiyor bence.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder