9 Nisan 2014 Çarşamba

Rimmel London Rita Ora Midnight Rendezvous..

Watsons'ın yeni getirdiği Rimmel London Color Rush serisinden sonra bir de yeni Rita Ora serisi ojeleri var yeni gelen. Yeni şeyleri denemeye bayıldığım için bu ojeleri de denemesem olmazdı. Koleksiyonun çoğu  rengi çok benim kalemim olmadığı için hemen kendime en uygun bulduğum 2 rengi aldım. Bunların ilki şişesinde koyu mor gibi görülen Midnight Rendezvous
Ancak sürüldüğü ve ışığa çıktığı zaman o koyu mor ismiyle uygun bir şekilde gece mavisine dönüştü. Ojenin kıvamı, yapısı ve kuruması diğer 60 sc. ojeleri ile aynı, hatta bunu biraz daha bile dayanıksız buldum ben. İki kat sürmüştüm ama uçlardan hafif sıyrılmalar gördüm.

Rita Ora'nın kişiliğine, tipine, dönen reklam filmine uygun olarak koleksiyonda sade, pastel ve klasik renkler değil, daha uçuk, daha cıvıl cıvıl renkler beklerdim. Halbuki neredeyse bütün renklerin ya da çok yakın tonları zaten Rimmel 60 sc. koleksiyonunda, dolayısıyla da ben de var. Daha değişik mesela neon renkler çıkarsa alırım devamını yoksa koleksiyonda kalan pastel renkleri almayı pek düşünmüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder